ארה"ב: עימות בין מועמדי המפלגה הרפובליקנית

פנחס בן זיו No Comments on ארה"ב: עימות בין מועמדי המפלגה הרפובליקנית

הנשיא לשעבר טראמפ, המוביל בסקרים לקראת הפריימריז למרות כתבי האישום שהוגשו נגדו, יוותר על העימות הערב לטובת ריאיון טלוויזיוני. שמונת יריביו, בהם מושל פלורידה דה סנטיס, סגנו לשעבר מייק פנס, והשגרירה באו"ם היילי, יתחרו זה בזה על אהדת המצביעים הרפובליקניים

הבית הלבן צילום: פלאש 90
8:32
28.04.24
חדשות קול חי No Comments on הכלה? צה"ל הגיב לשיגורים לעבר מירון בשני טילים בלבד

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שמונה מועמדים לייצוג המפלגה הרפובליקנית בבחירות לנשיאות ארצות הברית ייפגשו הלילה לעימות תקשורתי ראשון, אך ללא המתמודד המוביל – הנשיא לשעבר דונלד טראמפ.

שמונת המועמדים שהעפילו לעימות ינסו לגזול מתשומת הלב שממנה נהנה טראמפ, המוביל לפי הסקרים בכ-30% על המקום השני, חרף כתבי האישומים ההולכים ומצטברים נגדו. למחרת העימות, הנשיא לשעבר יסגיר את עצמו בג'ורג'יה לדיון ראשון באישומים נגדו על ניסיון להתערב בתוצאות הבחירות במדינה ב-2020.

המועמד הבולט ביותר הוא מושל פלורידה, רון דה סנטיס, היחיד שמצליח לאיים בצורה כלשהי על טראמפ, עם כ-16% תמיכה. לטענתו, הנשיא לשעבר היה מוסח לעתים קרובות מדי בזמן כהונתו בבית הלבן, ואילו היה מרוכז יותר, הישגיו היו גדולים יותר.

פרט לדה סנטיס, יתר המועמדים אינם מתקרבים לאחוזי תמיכה דו-ספרתיים והם מתקשים לנווט בין ניסיון להציג את עצמם כאלטרנטיבה לטראמפ לבין החשש להרגיז את בסיס תומכיו.

אחד מהם הוא סגנו לשעבר של טראמפ, מייק פנס, שמבליט את העובדה שהוא התנגד לניסיון של הבוס הקודם שלו לנצל אותו לטובת שינוי תוצאות הבחירות ב-2020. "הנשיא טראמפ דרש ממני לבחור בינו לבין החוקה", אמר בנאום פתיחת הקמפיין שלו. "בחרתי בחוקה, ותמיד אעשה זאת".



0 תגובות